lørdag den 31. marts 2012

Frugtsalat med creme og Marabou

Sundt er godt - sundt lavet om til usundt er endnu bedre!

I torsdag var kæresten og jeg på besøg hos min veninde og hendes kæreste, hvor de serverede frugtsalat, hvilket jeg syntes lød lige lovlig sundt i forhold til, at vi plejer at kværne et par plader Marabou, når vi er sammen.

Men jeg er hooked! Jeg havde simpelthen glemt, hvor lækkert frugtsalat er, men det skal jeg da lige love for, at jeg har fået genoplevet i dag. Jeg brugte den creme, som jeg havde lavet til mine vandbakkelser (jeg havde frosset cremen ned, tøede den op i køleskabet og gav den en tur med elpiskeren, inden den kom ovenpå), for jeg er ikke så meget til hverken ren flødeskum eller vaniljecreme sammen med frugt, og de frugter, jeg havde på lager (læs: købt ind til anledningen).

Og Marabouen? Den skulle selvfølgelig ikke mangle, så den blev hakket og drysset ovenpå.




Og ja, det hele blev pæret sammen, efter billederne var taget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar